Klasszikus cseh kocsma belső, elsőre mindenkinek bejövős. Kozel barnája egész jó, finom fokhagymás kence, közepes NH. (Eddig nem az NH túrája: 2 helyen nem volt, itt meg nem elég érett, de persze a klasszikus NH hiánybetegségre azért ha nem is gyógyír, de sebtapasz.) Szóval minden szép, minden jó, egészen a fizetésig. S ott a szintén klasszikusnak nevezhető: húzzuk le a hülye turistákat effekt: Az hagyján, h a 3 adag kenyeret 5-nek számolta fel (indok: 2-esével számolta, 10-en voltunk.... ehhez képest a 3 asztalhoz 3 kenyeres kosár, mindegyik egyformán töltve, s az egyik asztalnál fagyikelyheztek.) A kettes plusz kísérlet: pénz oda: nem elég, mondja. Mert ő kér még 10% szervizdíjat. Őőőő, WTF? Az étlapon nem szerepel, sehol nincs feltüntetve, s a számlán se. Na, végül persze nem fizettünk pluszban, a kenyeret azért igen. De miért kell egy jó helyet elrontani???

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player